Tyto stránky jsou pouze pro osoby starší 18 let.

Reklamační řád

Reklamační řád

(dále jen „reklamační řád“)

dle příslušných ust. zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku (dále jen „OZ“) a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon“) obchodní společnosti Caesar Vape s.r.o., IČ: 060 40 284, DIČ: CZ06040284, se sídlem Tálínská 1003, Kyje, 198 00 Praha 9, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 275054 (dále jen „prodávající“ nebo „Caesar Vape“).

I. Úvodní ustanovení

1.1. Tento reklamační řád upravuje způsob uplatnění práv kupujícího z vadného plnění (dále jen „reklamace“), které vznikly v souvislosti s kupní smlouvou uzavřenou mezi prodávajícím a kupujícím (dále společně jen „smluvní strany“) prostřednictvím internetového obchodu, který se nachází na adrese https://www.venixvape.cz.

1.2. Tento reklamační řád je nedílnou součástí kupní smlouvy a všeobecných obchodních podmínek (dále jen „obchodní podmínky“).

1.3. Některá práva a povinnosti smluvních stran týkající se jakosti při převzetí zboží, záruky, práv kupujícího z vadného plnění a další ustanovení týkající se reklamace jsou uvedena v obchodních podmínkách.

II. Způsob uplatnění reklamace kupujícím

2.1. Vyskytne-li se u zakoupeného zboží vada, je kupující oprávněn tuto vadu v záruční lhůtě reklamovat.

2.2. Reklamace musí být uplatněna v době 24 měsíců od převzetí zboží. Reklamaci je nezbytně nutné uplatnit bez zbytečného odkladu, jakmile se vada objeví. Případné prodlení při pokračujícím užívání zboží může zapříčinit prohloubení vady a znehodnocení zboží nebo znemožnit objektivní posouzení skutečných příčin současného stavu zboží a může být důvodem zamítnutí reklamace prodávajícím.

2.3. Kupující uplatní reklamaci vyplněním a odesláním formuláře pro uplatnění reklamace zboží prodávajícímu na e-mail: podpora@ccsolutions.cz, a následně ho vloží do zásilky s vráceným zbožím.

2.4. Kupující se zavazuje předat prodávajícímu zboží nejpozději do 14 dnů ode dne uplatnění reklamace podle odst. 2.3. tohoto článku reklamačního řádu, přičemž za okamžik předání zboží se považuje i okamžik jeho odeslání přepravní službou.

2.5. Kupující uplatní reklamaci a zašle zboží některým z následujících způsobů:

  • a) na adresu prodávajícího: firma NAUT GROUP s.r.o., CTPark airport Kněževes, Na Staré silnici, 25268 Kněževes;
  • b) prostřednictvím přepravce Zásilkovna s.r.o., IČ: 28408306, se sídlem Českomoravská 2408/1a, 190 00 Praha 9 (dále jen „Zásilkovna“);
  • c) prostřednictvím přepravce Direct Parcel Distribution CZ, s. r. o., IČ: 61329266, se sídlem Modletice 135, 251 01, Říčany u Prahy (dále jen „DPD“).

2.6. Při zasílání zboží způsoby, uvedenými v odst. 2.5. tohoto článku reklamačního řádu by zásilka měla obsahovat reklamované zboží spolu se všemi jeho součástmi a příslušenstvím. Kupující je povinen při uplatnění reklamace odeslat zboží v čistém stavu, v souladu s platnými hygienickými předpisy a zásadami. Při zasílání reklamovaného zboží prodávající doporučuje kupujícímu zabalit zboží do vhodného obalu, který poskytuje dostatečnou ochranu během přepravy a splňuje její požadavky.

2.7. Prodávající doporučuje při předání zboží k reklamaci přiložit do zásilky kopii daňového dokladu a uvést ve formuláři pro uplatnění reklamace následující informace: detailní popis reklamované závady, kontaktní údaje kupujícího (adresa, telefon, e-mail), bankovní spojení, identifikaci reklamovaného zboží, podrobný popis vady, která je předmětem reklamace, požadovaný způsob vyřízení reklamace a způsob, jakým si kupující přeje být informován o vyřízení reklamace. Změna volby požadovaného způsobu vyřízení reklamace bez souhlasu prodávajícího není možná. Údaje uvedené v tomto odstavci slouží k identifikaci zboží, kupujícího a případné vady zboží a umožňují prodávajícímu efektivně vyřídit reklamaci. Kupující není oprávněn uplatnit reklamaci na vadu, pokud na ni byla poskytnuta přiměřená sleva z kupní ceny.

2.8. Prodávající je oprávněn odmítnout přijmout zboží k reklamaci, které je znečištěno a neodpovídá hygienickým předpisům a obecným hygienickým zásadám.

2.9. Do záruční doby se nepočítá doba od uplatnění reklamace do doby, kdy kupující byl povinen po skončení opravy zboží převzít.

2.10. Pro další informace a podporu ohledně reklamací může kupující kontaktovat zákaznický servis Caesar Vape na telefonním čísle: +420 222 264 490 nebo na e-mailové adrese: podpora@ccsolutions.cz.

III. Výluky

3.1. Práva z vadného plnění ani práva ze záruky se nevztahují na vady a poškození způsobené kupujícím, na vady a poškození, pro které byla sjednána nižší kupní cena, a dále zejména, nikoliv však výlučně, na případy, kdy vada nebo poškození zboží vznikla:

  • a) mechanickým poškozením zboží;
  • b) prokazatelně nedovolenými zásahy do zboží, živelnou katastrofou nebo byly-li odstraněny nebo poškozeny plomby v případě, že je zboží plombami opatřeno;
  • c) elektrickým přepětím (viditelně spálené součástky nebo plošné spoje) s výjimkou běžných odchylek;
  • d) prokazatelně nesprávným užíváním zboží;
  • e) užíváním zboží v rozporu s návodem k použití nebo pokyny uvedenými na obalu či v příbalových informacích;
  • f) užíváním zboží v rozporu s obecně známými pravidly užívání;
  • g) prokazatelně používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkosti, chemickými a mechanickými vlivy prostředí, které je přímo výrobcem určeno nebo které jednoznačně vyplývá z povahy zboží;
  • h) prokazatelně neodbornou instalací a obsluhou zboží;
  • i) pokud faktura vykazuje zjevné známky provedených změn údajů, nebo je-li na zboží odlišné výrobní číslo od toho, které je uvedeno na faktuře;
  • j) v době před převzetím zboží a je-li pro takovou vadu sjednána sleva z kupní ceny nebo jde-li o zánovní (rozbalené) zboží, použité zboží nebo o zboží s kosmetickou vadou a vada odpovídá míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím;
  • k) poškozením zboží či jeho části počítačovým virem apod.;
  • l) na zboží opotřebením způsobeným obvyklým užíváním, nebo vyplývá-li to z povahy zboží (např. uplynutím životnosti).

3.2. Prodávající upozorňuje kupujícího, že spotřební materiál (např. baterie) mívá při běžném užívání obvyklou životnost 6 měsíců, není-li výslovně uvedeno jinak. Právo kupujícího reklamovat zboží na základě záruky tím není dotčeno. Kupující však musí přihlížet ke skutečnosti, že záruka se nevztahuje na opotřebení zboží nebo jeho dílů způsobené obvyklým užíváním a nelze ji tak zaměňovat s životností.

IV. Vyřízení reklamace

4.1. Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající nedohodne s kupujícím – spotřebitelem na delší lhůtě. Lhůta běží od okamžiku uplatnění reklamace kupujícím – spotřebitelem. V případě, že prodávající v daném termínu reklamaci nevyřídí, může kupující – spotřebitel od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.

4.2. Po obdržení reklamovaného zboží obdrží kupující na e-mail, který uvedl ve formuláři pro uplatnění reklamace, písemné potvrzení o přijetí zboží k reklamaci. Kupující je povinen uvést veškeré požadované údaje, jejichž úplnost a správnost potvrzuje podpisem formuláře pro uplatnění reklamace.

4.3. Kupující je povinen poskytnout prodávajícímu potřebnou součinnost k vyřízení reklamace. V případě, že kupující – spotřebitel neposkytne prodávajícímu potřebnou součinnost k vyřízení reklamace, např. nedodá kompletní zboží, neposkytne prodávajícímu potřebné údaje pro vyřízení reklamace nebo neumožní prodávajícímu kontrolu zboží, běh lhůty pro vyřízení reklamace se přerušuje a počíná opět běžet až po poskytnutí potřebné součinnosti kupujícím – spotřebitelem. V případě marného uplynutí lhůty pro vyřízení reklamace má kupující – spotřebitel právo odstoupit od kupní smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny. Připadne-li poslední den lhůty na sobotu, neděli nebo svátek, je posledním dnem lhůty pracovní den nejblíže následující.

4.4. Prodávající je povinen vydat kupujícímu – spotřebiteli potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy, a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

4.5. O vyřízení reklamace je kupující informován e-mailem, telefonicky nebo prostřednictvím SMS, a to na kontakt, který uvedl při uplatnění reklamace ve formuláři. Kupující se zavazuje převzít zboží bez zbytečného odkladu po vyřízení reklamace, nejpozději do 30 dnů ode dne vyřízení reklamace. Při převzetí zboží se kupující zavazuje zkontrolovat stav a množství zboží a soulad zboží s potvrzením o vyřízení reklamace. V případě, že zboží nebude odpovídat požadavkům kupujícího nebo potvrzení o vyřízení reklamace, zavazuje se kupující bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího. Pokud kupující nesplní povinnosti dle tohoto odstavce, nebude prodávající povinen přihlížet k dalším námitkám kupujícího.

4.6. Je-li reklamace posouzena jako oprávněná, má kupující právo na úhradu účelně vynaložených nákladů spojených s uplatněním svého práva podle tohoto reklamačního řádu.

V. Závěrečná ustanovení

5.1. Tento reklamační řád může Caesar Vape jednostranně měnit či doplňovat. Provedenými změnami nejsou dotčena práva a povinnosti, které vznikly z kupních smluv uzavřených před účinností nového reklamačního řádu.

5.2. Pokud na e-shopu https://www.venixvape.cz provedete objednávku zboží, máme za to, že jste se seznámili s tímto reklamačním řádem.

5.3. Tento reklamační řád nabývá platnosti a účinnosti dne 8.11.2024.

Používáme ověření věku Adulto