Obchodní podmínky
Všeobecné obchodní podmínky
(dále jen „obchodní podmínky“)
dle ust. § 1751 odst. 1 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „OZ“) a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů
obchodní společnosti Caesar Vape s.r.o., IČ: 060 40 284, DIČ: CZ06040284, se sídlem Tálínská 1003, Kyje, 198 00 Praha 9, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 275054 (dále jen „prodávající“ nebo „Caesar Vape s.r.o.“).
1. Úvodní ustanovení
1.1. Prodávající je obchodní společností, která prodává výrobky (dále jen „zboží“) prostřednictvím internetového portálu prodávajícího, umístěného na https://www.venixvape.cz/ (dále jen „e-shop“).
1.2. Zboží umístěné na e-shopu nesmí být prodáváno osobám mladším 18 let. Ověření věku je prováděno prostřednictvím Adulto (Adult Verification Systém), provozovaného společností Internet Index Czech s.r.o., IČ: 05707218, se sídlem Borského 989/1, Hlubočepy, 152 00 Praha 5, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 269284.
1.3. Kupující je (a) fyzická osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti (dále jen „spotřebitel“), (b) osoba odlišná od spotřebitele (dále jen „podnikatel“) (podnikatel a spotřebitel dále jako „kupující“). Prodávající a kupující (dále společně jako „smluvní strany“ a jednotlivě také jako „smluvní strana“).
1.4. Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklá v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy uzavírané mezi prodávajícím a kupujícím prostřednictvím e-shopu (dále jen „kupní smlouva“).
1.5. Nedílnou součástí těchto obchodních podmínek je reklamační řád prodávajícího (dále jen „reklamační řád“) a zásady ochrany osobních údajů (dále jen „zásady OOU“) a způsoby dopravy přístupné na e-shopu. Kupující uzavřením kupní smlouvy potvrzuje, že je s těmito obchodními podmínkami, reklamačním řádem a zásadami OOU řádně seznámen a že s nimi souhlasí.
2. Uživatelský účet
2.1. Na základě registrace kupujícího na e-shopu je kupujícímu umožněn přístup do jeho uživatelského rozhraní (dále jen „uživatelský účet“). Kupující může objednávat zboží také bez registrace.
2.2. Při registraci na e-shopu a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správné a pravdivé údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující povinen aktualizovat při jakékoliv jejich změně. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.
2.3. Prodávající nenese odpovědnost za jakékoliv zneužití uživatelského účtu kupujícího třetími osobami.
3. Uzavření kupní smlouvy
3.1. Kupní smlouva mezi smluvními stranami vzniká odesláním objednávky zboží kupujícím prodávajícímu (dále jen „objednávka“) a přijetím objednávky prodávajícím. Při zadávání objednávky kupujícím je nutné vyplnit datum narození, kde odesílatel ověřuje plnoletost zákazníka. Neprodleně po obdržení objednávky zašle prodávající kupujícímu potvrzení o obdržení objednávky na e-mailovou adresu, kterou kupující při objednání zadal. Toto potvrzení se považuje za uzavření kupní smlouvy. Tímto potvrzením je kupující vázán kupní smlouvou a zavazuje se za zboží zaplatit.
3.2. Všechny objednávky přijaté prodávajícím jsou závazné. Kupující může objednávku zrušit, dokud mu není doručeno oznámení o přijetí objednávky prodávajícím.
3.3. V případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže prodávající splnit, kontaktuje prodávající kupujícího telefonicky nebo e-mailem s novým návrhem objednávky. Odsouhlasená pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením kupujícího o přijetí této nabídky prodávajícímu na e-mailovou adresu: podpora@ccsolutions.cz.
4. Kupní cena a platební podmínky
4.1. Celková kupní cena zboží na e-shopu je uvedena včetně všech daní, poplatků a jiných obdobných peněžitých plnění. V kupní ceně však není zahrnuta cena za dopravu. Cena za dopravu, jakož i způsob a čas dodání, závisí na výběru způsobu dopravy kupujícím v košíku před odesláním závazné objednávky. Pokud povaha zboží neumožňuje kupní cenu rozumně určit předem, je určen alespoň způsob jejího výpočtu.
4.2. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit následujícími způsoby:
- bezhotovostně převodem na bankovní účet prodávajícího, uvedeného na zálohové faktuře;
- kartou online, např. prostřednictvím Apple Pay nebo Google Pay;
- dobírkou v hotovosti při předání zboží.
4.3. Společně s kupní cenou je kupující povinen uhradit prodávajícímu náklady spojené s dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li dále uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
5. Právo spotřebitele na odstoupení od kupní smlouvy
5.1. Spotřebitel může odstoupit od kupní smlouvy uzavřené prostřednictvím prostředků komunikace na dálku ve lhůtě 14 dnů, přičemž lhůta pro odstoupení počíná běžet od okamžiku převzetí zboží spotřebitelem a končí uplynutím 14 dnů ode dne převzetí zboží spotřebitelem nebo jím určenou osobou. V případě, že předmětem kupní smlouvy je více kusů zboží z jedné objednávky dodávaných samostatně, běží lhůta ode dne, kdy spotřebitel převezme poslední kus zboží; v případě, že je předmětem kupní smlouvy zboží sestávající z několika položek nebo částí, běží lhůta ode dne, kdy spotřebitel převezme poslední položku nebo část dodávky. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v tomto odstavci obchodních podmínek.
5.2. Spotřebitel může odstoupit od kupní smlouvy vyplněním a odesláním vzorového formuláře prodávajícího na elektronickou adresu prodávajícího: podpora@ccsolutions.cz. Pro usnadnění komunikace je však vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo kupní smlouvy/daňového dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.
5.3. Spotřebitel nemůže odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží v zapečetěném obalu, které z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů není vhodné vrátit poté, pokud jej spotřebitel porušil.
5.4. Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, zašle nebo předá prodávajícímu zboží ve lhůtě uvedené v odst. 5.1. tohoto článku obchodních podmínek, ledaže mu prodávající nabídl, že si zboží sám vyzvedne. Lhůta je zachována, pokud spotřebitel odešle zboží před jejím uplynutím. Spotřebitel odpovídá prodávajícímu za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné k tomu, aby se seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží. Smluvní strany sjednávají, že prodávající může jednostranně započíst nárok na náhradu škody na zboží proti nároku spotřebitele na vrácení kupní ceny.
5.5. Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, vrátí mu prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě kupní smlouvy přijal, stejným způsobem, pokud spotřebitel nezvolil jiný způsob a pokud tím spotřebiteli nevzniknou další náklady. Jestliže spotřebitel zvolil jiný než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než obdrží zboží, nebo než mu spotřebitel prokáže, že zboží odeslal zpět, podle toho, co nastane dříve.
5.6. Byla-li kupní smlouva uzavřena prostřednictvím prostředku komunikace na dálku, nese spotřebitel náklady na vrácení zboží, jestliže toto zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
6. Odpovědnost za vady a záruka
6.1. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
- má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné;
- se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá;
- zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy;
- zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
6.2. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Toto ustanovení se nepoužije u zboží prodávaného za nižší cenu, a to na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží. To neplatí ani u zboží, na kterém je vyznačena minimální doba trvanlivosti, po kterou si zboží zachová své vlastnosti a funkce, a u kterého lze vytknout vadu maximálně do takto vyznačené doby. Prodávající upozorňuje kupujícího, že běžná životnost baterií (včetně vestavěné v zařízení) je 6 měsíců.
6.3. V případě výskytu vady může kupující prodávajícímu předložit reklamaci a požadovat:
- výměnu za nové zboží;
- opravu zboží;
- přiměřenou slevu z kupní ceny;
- odstoupit od kupní smlouvy.
6.4. Práva z vadného plnění musí být kupujícím vždy uplatněna v souladu s reklamačním řádem prodávajícího, který je nedílnou součástí těchto obchodních podmínek a je zpřístupněn kupujícímu na https://www.venixvape.cz/.
7. Zpětný odběr elektrozařízení a oddělený sběr elektroodpadu
7.1. V souladu se zákonem č. 541/2020 Sb., o odpadech, a zákonem č. 542/2020 Sb., o výrobcích s ukončenou životností, v platném znění, kupující má právo bezplatně odevzdat staré zboží k ekologické likvidaci.
7.2. Kupující je oprávněn odevzdat elektrozařízení, elektroodpad či baterie nebo akumulátory na veřejných místech zpětného odběru. Kupující je také oprávněn vrátit elektrozařízení, elektroodpad či baterie nebo akumulátory ve sběrnách určených ke sběru uvedeného elektroodpadu v příslušné obci.
8. Závěrečná ustanovení
8.1. Prodávající je oprávněn tyto Obchodní podmínky jednostranně kdykoliv změnit. O změně je prodávající povinen informovat na webovém rozhraní, a to takovou formou, aby se kupující mohl se změnou obchodních podmínek seznámit. Na již uzavřené kupní smlouvy se použijí ustanovení obchodních podmínek platných v okamžiku uzavření kupní smlouvy.
8.2. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní prvek, řídí se smluvní vztah českým právním řádem.
8.3. V případě doručování písemností mezi smluvními stranami se za doručovací adresu považuje sídlo prodávajícího a adresa kupujícího uvedené v objednávce. Písemná komunikace mezi prodávajícím a kupujícím – podnikatelem může probíhat i prostřednictvím datové schránky.
8.4. Vztahy a případné spory, vzniklé na základě kupní smlouvy, budou řešeny výhradně podle práva České republiky u příslušných soudů České republiky, nebo případné spory mezi prodávajícím a kupujícím lze řešit také mimosoudní cestou. V případě, že dojde mezi prodávajícím a kupujícím ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může kupující kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je například Česká obchodní inspekce adr.coi.cz, adr@coi.cz.
8.5. Pokud se jakékoliv ustanovení těchto obchodních podmínek bude shledáno neplatným, nebude to mít vliv na platnost a vymahatelnost ostatních ustanovení těchto obchodních podmínek. Prodávající a kupující se zavazují nahradit neplatná ustanovení nahradit novými platnými ujednáními svým obsahem co nejbližšími původnímu významu nahrazovaných ustanovení.
8.6. Tyto Obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dne 6.11.2024.
steré obchodní podmínky platné do 6.11.2024 naleznete zde